Általános Szerződési Feltételek
1. Impresszum - Üzemeltetői adatok:
Név: Bálint Anna E.V.
Székhely: 2120, Dunakeszi Berzsenyi Dániel utca 12/C
Levelezési cím: 2120, Dunakeszi Berzsenyi Dániel utca 12/C
Adószám: 57434483-1-33
Képviselő: Bálint Anna
Telefonszám: 06-70-621-3400
E-mail: kapcsolat@charmbazaar.hu
Tárhelyszolgáltató adatai:
Név: Paller Endre egyéni vállalkozó
Székhely: 1092 Budapest, Ráday u. 60.
Elérhetőség: info@viltor.hu
Adószám: 63478262-1-40
2. Alapvető rendelkezések:
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
A Vevő és Szolgáltató között létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg.
A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.
Vevő a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A webáruházon keresztül történő vásárlással elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul a Vevő és a Szolgáltató között létrejövő szerződés részét képezi.
3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:
A honlapon a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást.
3.1. Az adatbeviteli hibák javítása - felelősség a megadott adatok valóságáért
A megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására. Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A megrendelésével tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult a hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Szolgáltató a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra is, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.
3.2. Eljárás hibás ár esetén
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:
· 0 Ft-os ár,
· kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 50 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 100 Ft-ért kínált termék).
Hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltató felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vevő eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.
4. Regisztráció/Vásárlás
4.1. Regisztráció
Amennyiben vásárolni szeretne, úgy lehetősége van regisztráció nélküli vásárlásra is.
Regisztráció során meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.
A regisztráció kötelezettségekkel nem jár!
4.2. Vásárlás
A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a termék fotóját, cikkszámát, ismertetőjét, árát. Vevőnek a vásárlás esetén a honlapon szereplő bruttó árat kell megfizetnie. A termékeket illusztrált fényképpel vannak jelölve. A fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek, kivéve ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerültek.
Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!
5. A rendelés menete
A Termék kiválasztása után Ön a "Kosárba" gombra kattintva helyezhet - tetszőleges számú terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.
A honlap használata során Ön a honlap tetején található „Kosár” ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból a Törlés piros „x” ikonnal, illetve a termék darabszámát megváltoztatni ( „+” és a „-” ikonokkal).
Ha még nem szeretné a vásárlást befejezni, úgy lehetősége van elmenteni a kosár tartalmát az „Elment” gomb megnyomásával. A kosárba mentett termékek 24 óra elteltével automatikusan törlődnek a kosárból.
Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani, vásárlását be szeretné fejezni, úgy a „Pénztár” gomb lenyomásával folytathatja a folyamat véglegesítését.
Kérjük, hogy amennyiben még nem regisztrált, úgy a sikeres vásárlás folytatásához hozzon létre egy fiókot magának. Lehetőség van regisztráció nélküli vásárlásra is, de ebben az esetben is szükséges alap adatokat meg kell adnia a szállításhoz és számla kiállításához.
Regisztrációkor a csillaggal (*) megjelölt mezőket kötelező kitölteni a sikeres regisztrációhoz.
Amennyiben olyan termék került megrendelésre, amely valamilyen okból még sem áll rendelkezésre és Szolgáltató azt nem tudja teljesíteni, úgy a Szolgáltató felajánlhatja, hogy kedvezményesen későbbi időpontban teljesíti a rendelést, vagy pedig felajánlhat hasonló terméket, szintén kedvezményes áron.
5.1. A rendelés véglegesítése (ajánlattétel):
Amennyiben meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel a megrendelni kívánt termékeknek, valamint az adatai is helyesen szerepelnek, úgy a „Megrendelem” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek az Szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek.
Ön a „Megrendelem” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Szolgáltató jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után. Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben az Ön ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az Szolgáltató, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.
5.2. Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte
Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. Az Szolgáltató legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés akkor jön létre, amikor az Szolgáltató által küldött visszaigazoló email az Ön számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik. A Szolgáltatónak továbbá jogában áll a kapott adatok alapján csak bizonyos típusú fizetési opciót felajánlani, illetve megtagadni a Vevőtől.
6. A megrendelt termék ellenértékének és a szállítás díjának fizetésének módja
6.1. A megrendelt termék fizetésének módja
Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a megrendelését. (bankszámlaszámot az üzemeltetői adatok között is megtalálja).
Bankkártyával történő CIB Bank rendszerrel:/tesztelés alatt, jelenleg még nem elérhető CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Charm Bazaar a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Charm Bazaar nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Charm Bazaar oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell a TLS titkosítást.
A vásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján
Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott Foxpost/MPL szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Az utánvétel díja bruttó 190 Ft.
6.2. Szállítás módjai és díjszabása
Cégünk az alábbi partnerekkel szállítja ki a megrendeléseit.
1. Foxpost:
* csomagautomata: 1140 HUF,
utánvétel: 1330 HUF
* házhoz szálllítás előre fizetve: 2400 FT,
uténvétel:2590 Ft.
Foxpost aktuális csomagautomata listáját az alábbi linken találja:
https://foxpost.hu/csomagautomatak
Foxpost szállítja ki a megrendelést a csomagautomatából történő felvétel után 2 munkanappal. Időgaranciát sem a Szolgáltató, sem a Foxpost nem tud vállalni. Fizetni a futárnál készpénzben lehetséges. Át nem vett megrendelés esetén, 3 nap őrzési idő után Foxpost visszaviszi a raktárba, ahol további egy hétig tárolják. Ez idő alatt a címzett és feladó is kérhet újra küldést, melynek a díja 1099 Forint. Amennyiben a kézbesítés sikertelen volt, úgy Szolgáltató kizárólag az újra küldés díjának megfizetése után, 1099 HUF megfizetése esetén adja fel a megrendelést újra.
2. MPL
* postán maradó:/ ez csomagként kerül feladásra:
Postán maradó, előre fizetve:2210 Ft,
Postán maradó, utánvétel: 2760 Ft,
* buborékos borítékban kerül feladásra:
Ajánlott levélként, előre fizetve: 1450 Ft,
Elsőbbségi, ajánlott levélként, előre fizetve: 1750 Ft.
Szállítási határidő:
Készleten lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 3 munkanapon belül feladásra kerül. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, akkor Szolgáltató felajánlhat készleten lévő helyettesítő terméket, vagy pedig a beszerzés miatti késedelem miatt kedvezményt adhat.
Amennyiben a Vevő nem veszi át a megrendelt terméket utánvételes fizetési opciót választva, úgy a Szolgáltatónak joga van megtagadni minden jövőbeni üzleti kapcsolatot, vásárlást és a vevőt elutasíthatja, vagy kitilthatja a webshopból.
Egyéb:
Szolgáltató a fizetési módok meghatározásánál csalásmegelőző szolgáltatásokat is igénybe vesz, az innen kapott visszajelzések alapján kerülnek meghatározásra - automatikus döntéshozatalt követően - az adott látogatónak elérhető fizetési módok, melyek az alábbi fizetési módok közül kerülnek kiválasztásra: utánvétel, bankkártya, átutalás.A Szolgáltatónak továbbá jogában áll a kapott adatok alapján csak bizonyos típusú fizetési opciót felajánlani, illetve megtagadni a Vevőtől.
Számlázás:
A Charm Bazaar a számlát elektronikus formában állítja ki és a Vevőnek a vásárlás során megadott e-mail címére küldi meg. Papír alapú számlát kizárólag külön kérésre állítunk ki!
7. Elállás joga
FOGYASZTÓI TÁJÉKOZTATÓ A 45/2014. (II. 26.) KORM. RENDELET ALAPJÁN
7.1. Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető elállási jogról
Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!
A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
b) a terméknek,
c) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított határidőn belül gyakorolhatja, mely határidő 14 nap.
A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.
Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.
7.2. Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása
A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy e-mailben gyakorolhatja.
Kérjük, hogy a terméket az alábbi címre visszajuttatni szíveskedjenek:
Bálint Anna E.V.
2120 Dunakeszi, Berzsenyi Dániel utca 12/C.
7.3. A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége
Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi. A határidő 14 nap.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.
Az Szolgáltató a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón haladéktalanul visszaigazolni, amennyiben az internetes honlapján is biztosítja a fogyasztó számára az elállási jog gyakorlását.
7.4. Az elállási jog részletszabályai – Szolgáltató visszatérítési költsége és módja: a megrendelés visszaküldésének módja és költségei minden esetben a vevőt terhelik. Amennyiben a Szolgáltató megkapta a visszaküldött megrendelést, úgy visszatéríti a vevőnek a visszaküldött áru összegét, mely nem tartalmazza a visszaküldés költségét.
8. Jótállás, szavatosság, kellékszavatosság
8.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?
Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
8.2.Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven (vállalkozás esetén 1 éven) belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
· a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
· a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
· a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
A Szolgáltató nem vállal garanciát az általa értékesített termékek, ásványok és amulettek (gyógy)hatásáért.
9. Vegyes rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.
10. Szerzői jogok
A webshop oldalán található minden (fény)kép, kollázs, montázs a webshop üzemeltetőjének tulajdona, így azok szabadon nem felhasználhatóak. Azok megjelentetése internetes oldalon/social media felületen, nyomtatásban előzetes engedély és egyeztetés,- valamint szerződés kötés nélkül, minden esetben jogi lépéseket von maga után.
A Charm Bazaar logója a webshop üzemeltetőjének a tulajdona, azok nem használhatóak fel semmilyen formában.
11. Hűségpont rendszer
A nagyobb ügyfélélményt és a visszatérő vásárlóknak extra kedvezményt nyújtó új Törzsvásárlói rendszer kerül bevezetésre 2023. januárjában. Más, nagy márkáknál megszokott módszer szerint a vásárlások során hűségpontokat lehet gyűjteni, amelyek beválthatóak egy következő rendelés során.
Hogyan néz ki mindez a Charm Bazaar-nál?
Folyamatosan címkézem fel a termékeket (visszamenőlegesen is) a hűségpontokkal, így már bizonyos termékeknél elérhetőek.
Mennyi az annyi?
1 hűségpont =bruttó 1 Ft
Azaz, 25 hűségpont 25 Ft-nak felel meg.
Mikor és hogyan váltható be?
Minimum bruttó 10.000 Ft egy összegű rendelés során, a rendelés teljes összegére beválthatóak a hűségpontok.
A hűségpontoknak nincsen lejárati ideje!
Mit kell még tudni? További fontos információk.
Újonnan regisztrált vásárló egyszeri, 150 hűségponttal indítja az egyenlegét.
A hűségpontok nem ruházhatóak át, termék cseréje/visszáru esetén/ vásárlás lemondása utána a felhasznált pontok nem kerülnek visszaírásra.
Hírlevél