+

Ingyenes kiszállítás 20.000 Forint feletti megrendelés esetén. (szállítási módok).

Kérdése van? Keressen minket!
E-mail: kapcsolat@charmbazaar.hu Telefon: +3630-48-26-819 

Általános Szerződési Feltételek

1. Impresszum - Üzemeltetői adatok:

Név: Bálint Anna E.V.

Székhely: 2120, Dunakeszi Berzsenyi Dániel utca 12/C

Levelezési cím: 2120, Dunakeszi Berzsenyi Dániel utca 12/C

Adószám: 57434483-1-33

Képviselő: Bálint Anna

Telefonszám: 06-70-621-3400

E-mail: kapcsolat@charmbazaar.hu

Tárhelyszolgáltató adatai:

Név:  Paller Endre egyéni vállalkozó

Székhely: 1092 Budapest, Ráday u. 60.

Elérhetőség: info@viltor.hu

Adószám: 63478262-1-40

2. Alapvető rendelkezések:

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

A Vevő és Szolgáltató között létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg.

A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

Vevő a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A webáruházon keresztül történő vásárlással elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul a Vevő és a Szolgáltató között létrejövő szerződés részét képezi.

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A honlapon a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást.

3.1. Az adatbeviteli hibák javítása - felelősség a megadott adatok valóságáért

A megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására. Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A megrendelésével tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult a hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Szolgáltató a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra is, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

3.2. Eljárás hibás ár esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

·         0 Ft-os ár,

·         kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 50 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 100 Ft-ért kínált termék).

Hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltató felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vevő eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

4. Regisztráció/Vásárlás

4.1. Regisztráció

Amennyiben vásárolni szeretne, úgy lehetősége van regisztráció nélküli vásárlásra is.

Regisztráció során meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. 

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár!

4.2. Vásárlás

A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a termék fotóját, cikkszámát, ismertetőjét, árát. Vevőnek a vásárlás esetén a honlapon szereplő bruttó árat kell megfizetnie. A termékeket illusztrált fényképpel vannak jelölve. A fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek, kivéve ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerültek.

Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!

5. A rendelés menete

A Termék kiválasztása után Ön a "Kosárba" gombra kattintva helyezhet - tetszőleges számú terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.

A honlap használata során Ön a honlap tetején található „Kosár” ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból a Törlés piros „x” ikonnal, illetve a termék darabszámát megváltoztatni ( „+” és a „-”  ikonokkal).

Ha még nem szeretné a vásárlást befejezni, úgy lehetősége van elmenteni a kosár tartalmát az „Elment” gomb megnyomásával. A kosárba mentett termékek 24 óra elteltével automatikusan törlődnek a kosárból.

Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani, vásárlását be szeretné fejezni, úgy a „Pénztár” gomb lenyomásával folytathatja a folyamat véglegesítését.

Kérjük, hogy amennyiben még nem regisztrált, úgy a sikeres vásárlás folytatásához hozzon létre egy fiókot magának. Lehetőség van regisztráció nélküli vásárlásra is, de ebben az esetben is szükséges alap adatokat meg kell adnia a szállításhoz és számla kiállításához.

Regisztrációkor a csillaggal (*) megjelölt mezőket kötelező kitölteni a sikeres regisztrációhoz.

Amennyiben olyan termék került megrendelésre, amely valamilyen okból még sem áll rendelkezésre és Szolgáltató azt nem tudja teljesíteni, úgy a Szolgáltató felajánlhatja, hogy kedvezményesen későbbi időpontban teljesíti a rendelést, vagy pedig felajánlhat hasonló terméket, szintén kedvezményes áron.  

5.1. A rendelés véglegesítése (ajánlattétel):

Amennyiben meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel a megrendelni kívánt termékeknek, valamint az adatai is helyesen szerepelnek, úgy a „Megrendelem” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek az Szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek.

Ön a „Megrendelem” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Szolgáltató jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után. Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben az Ön ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az Szolgáltató, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.

5.2. Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte

Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. Az Szolgáltató legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés akkor jön létre, amikor az Szolgáltató által küldött visszaigazoló email az Ön számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik. A Szolgáltatónak továbbá jogában áll a kapott adatok alapján csak bizonyos típusú fizetési opciót felajánlani, illetve megtagadni a Vevőtől.

6. A megrendelt termék ellenértékének és a szállítás díjának fizetésének módja

6.1. A megrendelt termék fizetésének módja

Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a megrendelését. (bankszámlaszámot az üzemeltetői adatok között is megtalálja).

Bankkártyával történő CIB Bank rendszerrel:/tesztelés alatt, jelenleg még nem elérhető CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Charm Bazaar a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Charm Bazaar nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Charm Bazaar oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell a TLS titkosítást.

A vásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján

Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott Foxpost/MPL szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Az utánvétel díja bruttó 190 Ft.

6.2. Szállítás módjai és díjszabása

Cégünk az alábbi partnerekkel szállítja ki a megrendeléseit.

1. Foxpost:

Foxpost csomagautomata: 1140 HUF, utánvéttel: 1330 HUF
Foxpost aktuális csomagautomata listáját az alábbi linken találja:

https://foxpost.hu/csomagautomatak

Foxpost szállítja ki a megrendelést a csomagautomatából történő felvétel után 2 munkanappal. Időgaranciát sem a Szolgáltató, sem a Foxpost nem tud vállalni. Fizetni a futárnál készpénzben lehetséges. Át nem vett megrendelés esetén, 3 nap őrzési idő után Foxpost visszaviszi a raktárba, ahol további egy hétig tárolják. Ez idő alatt a címzett és feladó is kérhet újra küldést, melynek a díja 1099 Forint. Amennyiben a kézbesítés sikertelen volt, úgy Szolgáltató kizárólag az újra küldés díjának megfizetése után, 1099 HUF megfizetése esetén adja fel a megrendelést újra.

1. MPL

* postán maradó:/ ez csomagként kerül feladásra:

Postán maradó, előre fizetve:2060 Ft,

Postán maradó, utánvétel: 2650 Ft,

* borítékban kerül feladásra:

Ajánlott levélként, előre fizetve: 1230 Ft,

Elsőbbségi, ajánlott levélként, előre fizetve: 1460 Ft.

Szállítási határidő:

Készleten lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 3 munkanapon belül feladásra kerül. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, akkor Szolgáltató felajánlhat készleten lévő helyettesítő terméket, vagy pedig a beszerzés miatti késedelem miatt kedvezményt adhat.

Amennyiben a Vevő nem veszi át a megrendelt terméket utánvételes fizetési opciót választva, úgy a Szolgáltatónak joga van megtagadni minden jövőbeni üzleti kapcsolatot, vásárlást és a vevőt elutasíthatja, vagy kitilthatja a webshopból.

Egyéb:

Szolgáltató a fizetési módok meghatározásánál csalásmegelőző szolgáltatásokat is igénybe vesz, az innen kapott visszajelzések alapján kerülnek meghatározásra - automatikus döntéshozatalt követően - az adott látogatónak elérhető fizetési módok, melyek az alábbi fizetési módok közül kerülnek kiválasztásra: utánvétel, bankkártya, átutalás.A Szolgáltatónak továbbá jogában áll a kapott adatok alapján csak bizonyos típusú fizetési opciót felajánlani, illetve megtagadni a Vevőtől.

Számlázás: 

A Charm Bazaar a számlát elektronikus formában állítja ki és a Vevőnek a vásárlás során megadott e-mail címére küldi meg. Papír alapú számlát kizárólag külön kérésre állítunk ki!

 

7. Elállás joga

FOGYASZTÓI TÁJÉKOZTATÓ A 45/2014. (II. 26.) KORM. RENDELET ALAPJÁN

7.1. Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető elállási jogról

Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!

A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát

a)       termék adásvételére irányuló szerződés esetén

b)      a terméknek,

c)       több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított határidőn belül gyakorolhatja, mely határidő 14 nap.

A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

7.2. Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása

A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy e-mailben gyakorolhatja.

Kérjük, hogy a terméket az alábbi címre visszajuttatni szíveskedjenek:

Bálint Anna E.V.

2120 Dunakeszi, Berzsenyi Dániel utca 12/C.

7.3. A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi. A határidő 14 nap.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.

Az Szolgáltató a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón haladéktalanul visszaigazolni, amennyiben az internetes honlapján is biztosítja a fogyasztó számára az elállási jog gyakorlását.

7.4. Az elállási jog részletszabályai – Szolgáltató visszatérítési költsége és módja: a megrendelés visszaküldésének módja és költségei minden esetben a vevőt terhelik. Amennyiben a Szolgáltató megkapta a visszaküldött megrendelést, úgy visszatéríti a vevőnek a visszaküldött áru összegét, mely nem tartalmazza a visszaküldés költségét.

8. Jótállás, szavatosság, kellékszavatosság

8.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

8.2.Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven (vállalkozás esetén 1 éven) belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

·         a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

·         a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

·         a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

A Szolgáltató nem vállal garanciát az általa értékesített termékek, ásványok és amulettek (gyógy)hatásáért.

9. Vegyes rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

10. Szerzői jogok

A webshop oldalán található minden (fény)kép, kollázs, montázs a webshop üzemeltetőjének tulajdona, így azok szabadon nem felhasználhatóak. Azok megjelentetése internetes oldalon/social media felületen, nyomtatásban előzetes engedély és egyeztetés,- valamint szerződés kötés nélkül, minden esetben jogi lépéseket von maga után.

A Charm Bazaar logója a webshop üzemeltetőjének a tulajdona, azok nem használhatóak fel semmilyen formában.

11. Hűségpont rendszer

A nagyobb ügyfélélményt és a visszatérő vásárlóknak extra kedvezményt nyújtó új Törzsvásárlói rendszer kerül bevezetésre 2023. januárjában. Más, nagy márkáknál megszokott módszer szerint a vásárlások során hűségpontokat lehet gyűjteni, amelyek beválthatóak egy következő rendelés során.

          Hogyan néz ki mindez a Charm Bazaar-nál?

Folyamatosan címkézem fel a termékeket (visszamenőlegesen is) a hűségpontokkal, így már bizonyos termékeknél elérhetőek.

          Mennyi az annyi?

1 hűségpont =bruttó 1 Ft

Azaz, 25 hűségpont 25 Ft-nak felel meg.

          Mikor és hogyan váltható be?

Minimum bruttó 10.000 Ft egy összegű rendelés során, a rendelés teljes összegére beválthatóak a hűségpontok.

A hűségpontoknak nincsen lejárati ideje!

          Mit kell még tudni? További fontos információk.

Újonnan regisztrált vásárló egyszeri, 150 hűségponttal indítja az egyenlegét.

A hűségpontok nem ruházhatóak át, termék cseréje/visszáru esetén/ vásárlás lemondása utána a felhasznált pontok nem kerülnek visszaírásra.

Hírlevél

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót.