+

Ingyenes kiszállítás 20.000 Forint feletti megrendelés esetén. (szállítási módok).

Kérdése van? Keressen minket!
E-mail: kapcsolat@charmbazaar.hu Telefon: +3630-48-26-819 

Vásárlási tudnivalók

1. Bejelentkezés/ regisztráció

1.1. Regisztráció nélküli vásárlás

Lehetőség van regisztráció nélküli vásárlásra is, de abban az esetben is szükséges bizonyos alap adatokat megadni, melyek az alábbiak: (hiányában a vásárlás nem adható le)

·         Szállítási adatok:        

Név, E-mail cím, Telefonszám, Irányítószám, Helység, Utca és házszám

·         Számlázási adatok:

Név, E-mail cím, Telefonszám, Irányítószám, Helység, Utca és házszám

 

1.2. Regisztrációval történő vásárlás:

Regisztráció során meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. 

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár!

2. Rendelés menete

A Termék kiválasztása után Ön a "Kosárba" gombra kattintva helyezhet - tetszőleges számú terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.

A honlap használata során Ön a honlap tetején található „Kosár” ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból a Törlés piros „x” ikonnal, illetve a termék darabszámát megváltoztatni ( „+” és a „-”  ikonokkal).

Ha még nem szeretné a vásárlást befejezni, úgy lehetősége van elmenteni a kosár tartalmát az „Elment” gomb megnyomásával. A kosárba mentett termékek 24 óra elteltével automatikusan törlődnek a kosárból.

Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani, vásárlását be szeretné fejezni, úgy a „Pénztár” gomb lenyomásával folytathatja a folyamat véglegesítését.

Kérjük, hogy amennyiben még nem regisztrált, úgy a sikeres vásárlás folytatásához hozzon létre egy fiókot magának. Lehetőség van regisztráció nélküli vásárlásra is, de ebben az esetben is szükséges alap adatokat meg kell adnia a szállításhoz és számla kiállításához.

Regisztrációkor a csillaggal (*) megjelölt mezőket kötelező kitölteni a sikeres regisztrációhoz.

Amennyiben olyan termék került megrendelésre, amely valamilyen okból még sem áll rendelkezésre és Szolgáltató azt nem tudja teljesíteni, úgy a Szolgáltató felajánlhatja, hogy kedvezményesen későbbi időpontban teljesíti a rendelést, vagy pedig felajánlhat hasonló terméket, szintén kedvezményes áron. 

2.1. A rendelés véglegesítése:

Amennyiben meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel a megrendelni kívánt termékeknek, valamint az adatai is helyesen szerepelnek, úgy a „Megrendelem” gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek az Szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek.

Ön a „Megrendelem” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Szolgáltató jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után. Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben az Ön ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az Szolgáltató, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.

2.2. Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte

Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. Az Szolgáltató legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés akkor jön létre, amikor az Szolgáltató által küldött visszaigazoló email az Ön számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik.

3. A megrendelt termék ellenértékének és a szállítás díjának fizetésének módja

3.1. A megrendelt termék fizetésének módja

Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a megrendelését. (bankszámlaszámot az üzemeltetői adatok között is megtalálja).

Bankkártyával történő CIB Bank rendszerrel:/tesztelés alatt, jelenleg még nem elérhető  CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Charm Bazaar a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Charm Bazaar nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Charm Bazaar oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell a TLS titkosítást.

A vásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján

Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott Foxpost/MPL szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

A megrendelés minimum értéke 1.000 HUF.

 

3.2. Szállítás módjai és díjszabása

Cégünk az alábbi két partnerrel szállítja ki a megrendeléseket:

Foxpost:

Foxpost csomagautomata: 862 HUF, utánvéttel: 1052 HUF
Foxpost házhozszállítás: 1598 HUF, utánvéttel: 1789 HUF
 

Foxpost aktuális csomagautomata listáját az alábbi linken találja:

https://foxpost.hu/csomagautomatak

Foxpost szállítja ki a megrendelést a csomagautomatából történő felvétel után 2 munkanappal. Időgaranciát sem a Szolgáltató, sem a Foxpost nem tud vállalni. Fizetni a futárnál készpénzben lehetséges. Át nem vett megrendelés esetén, 3 nap őrzési idő után Foxpost visszaviszi a raktárba, ahol további egy hétig tárolják. Ez idő alatt a címzett és feladó is kérhet újra küldést, melynek a díja 1099 Forint. Amennyiben a kézbesítés sikertelen volt, úgy Szolgáltató kizárólag az újra küldés díjának megfizetése után, 1099 HUF megfizetése esetén adja fel a megrendelést újra.

MPL:
MPL házhozszállítás: 2075 HUF
MPL postán maradó: 1600 HUF
MPL Postapont: 1600 HUF
MPL Csomagautomata: 995 HUF
 

MPL Postapont listáját az alábbi linken találja:

https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso?selectedPostTypes=postapoint

MPL csomagautomata listáját az alábbi linken találja:

https://www.posta.hu/csomagautomata

 

3.3. Szállítási határidő:

Készleten lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 3 munkanapon belül feladásra kerül. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, akkor Szolgáltató felajánlhat készleten lévő helyettesítő terméket, vagy pedig a beszerzés miatti késedelem miatt kedvezményt adhat.

Amennyiben a Vevő nem veszi át a megrendelt terméket utánvételes fizetési opciót választva, úgy a Szolgáltatónak joga van megtagadni minden jövőbeni üzleti kapcsolatot, vásárlást és a vevőt elutasíthatja, vagy kitilthatja a webshopból.

3.4. Egyéb:

Szolgáltató a fizetési módok meghatározásánál csalásmegelőző szolgáltatásokat is igénybe vesz, az innen kapott visszajelzések alapján kerülnek meghatározásra - automatikus döntéshozatalt követően - az adott látogatónak elérhető fizetési módok, melyek az alábbi fizetési módok közül kerülnek kiválasztásra: utánvétel, bankkártya, átutalás. A Szolgáltatónak továbbá jogában áll a kapott adatok alapján csak bizonyos típusú fizetési opciót felajánlani, illetve megtagadni a Vevőtől.

Hírlevél

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót.